Anonymous asked: "What's your major in college?"

morosity:

stress


wizcoylifa:

hobbitology:

bloomd:

scrapes:


chocolate-covered cheesecake on a stick

i just made an elongated choking sound

deepthroats these

i would deepthroat like 4 of these at one time.

i would eat it normally yall weird as fuck

wizcoylifa:

hobbitology:

bloomd:

scrapes:

chocolate-covered cheesecake on a stick

i just made an elongated choking sound

deepthroats these

i would deepthroat like 4 of these at one time.

i would eat it normally yall weird as fuck


I am a big fan of good kissers and long makeout sessions

fionacinelli:

the last one here is for ma girl chloe image


iwishihadafather:

im so emotionally connected with this video. that girl is wearing so many layers and absolutely not a single one of them matches in either pattern or fabric. i dont know what gender or species the other one is but i dont care. this is a national treasure. someone recorded this. they choreographed this. this is some beyonce shit. fuck partition give these girls a stadium


rhydonmyhardon:

yea im a tiny bit of a math geek :)

addition haha

subtraction lol


urbanclictionary:

how do people major in mathematics dont you love yourself


fashionaryhand:

Creative Fashionary sketches by Grace Ciao

Grace is a fashion illustrator from Singapore. She draws inspiration from everything around her. Her favourite materials are watercolours and flowers. Here are her amazing Fashionary sketches inspired by flowers!



"Thanks. It has pockets!"
— every girl ever responding to a compliment on a skirt/dress that has pockets (via nbronten)

mirandaeliotphotos:

The Story So Far on Flickr.

mirandaeliotphotos:

The Story So Far on Flickr.


caseyanthonyofficial:

Why do people never want to tell you their middle name like who gives a shit its not a nuclear launch code its your damn name


heliolisk:

I hate when people ask what im doing tomorrow I dont even know what Im doing right now stop doing this to me


clraft:

lyxdelsic:

"Girls with armpit hair are gross "

bitch have you seen guy armpit hair. Its huge. Its like an entire ecosystem. Theres lost civilizations trapped in there. Girl armpits just have soft fuzzy peach hair. Shut thr fuck up

one time i forgot guys had armpit hair and one of my friends was wearing a tank top and he raised his arms to stretch and i screamed because it was like bAM WELCOME TO THE JUNGLE


wolfwithnohowl:

"Pet me"

wolfwithnohowl:

"Pet me"